Kerstconcert 2e kerstdag Wouter van der Wilt

Hoflaan 1, Rotterdam

Evenement type

Kaart wordt geladen...

Na het succes van vorig jaar komt er opnieuw een kerstconcert op tweede kerstdag in de Hoflaankerk. ’s Middags om twee uur begint organist Wouter van der Wilt met zijn programma, waarin allerlei bijzondere kerstcomposities zijn opgenomen, zoals In Dulci jubilo van Sigfrig Karg-Elert, Weihnachten van Max Reger en een aantal kerstcomposities van Johann Sebastian Bach.
De tweede helft van het concert staat in het teken van improvisatie. U kunt uw verzoek bij Wouter indienen via facebook, http://www.woutervanderwilt.nl/service-paginas/contactpagina.php, of voorafgaand aan het concert. Dus weet u nog niet wat op ‘s middags op 2e kerst gaat doen en houdt u van kerstmuziek? Dan bent u van harte welkom in de Hoflaankerk! De koffie staat voor u klaar. U kunt via de beamer de organist zien spelen.
De toegang is gratis, na afloop is er een collecte.
Datum: 26 december, 14.00, kerk open om 13.30.