Startweekend 21 en 22 september: Inschepen!

Na een mooie zomer gaat een nieuw seizoen van activiteiten van start. De aftrap is in het z.g. startweekend. Voor mensen die lid zijn van de gemeente maar ook een ideale gelegenheid om de gemeente en gemeenteleden te leren kennen als je op zoek bent naar een gemeente. Het thema is dit jaar: Inschepen!

Het programma ziet er als volgt uit:

ark-noach-regenboog[1]Op zaterdagmiddag 21 september bezoeken de Ark van Noach in Dordrecht. Het vervoer er naar toe kan per auto of per fiets. Fietsers kunnen op de terugweg eventueel ook de Waterbus gebruiken. We vertrekken vanaf de Hoflaankerk (Oudedijk 2). De fietsgroep vertrekt om 12.45 uur, de autogroep om 13.45 uur. De entreekosten zijn in principe voor eigen rekening (kinderen t/m 3 jaar gratis; 4 t/m 12jr: € 7,50. vanaf 12 jaar:  € 12,50). Om 14.15 uur schepen we in bij de ark. Rond 17.15u vertrekken we per auto/fiets of waterbus (fiets kan gratis mee, wel OV-chipkaart) weer richting Rotterdam

Ga je mee? Graag even aanmelden bij Marieke Nagel ([email protected]) Geef ook even aan of je van plan bent om met de fiets of met de auto te gaan.

Op zondag 22 september is er een programma van 10 tot 16 uur. Om 10.00 uur begint de z.g. ‘startdienst’ in de Hoflaankerk. Aansluitend drinken we uitgebreid koffie, thee of fris met iets feestelijks erbij en is er alle tijd voor ontmoeting. Daarna zijn er enkele keuzeworkshops. Ageeth Palland vertelt over het project 3D (Dagelijks Dichtbij Dienen), Stephan Kruisman, Arnold Zonnenberg en Matthijs van Zwieten geven een toelichting op het nieuwe Bijbelkringenseizoen. Verder is er ook is een workshop/ wandeling door de Hoflaankerk die je wijzer maakt over de (geschiedenis van het) gebouw. Een hapje en drankje ontbreken vanzelfsprekend niet. Ook is er  de mogelijkheid voor een gesprek, even niets doen of het spelen van een spelletje.

Voor de lunch nemen gemeenteleden een lunchpakket mee én iets extra broodjes, saladeen fruit zodat er voor ieder genoeg is. Voel je als gast dus van harte welkom om mee te eten. Om 15 uur (tot 16 uur) sluiten we het startweekend af met een zangdienst in de Hoflaankerk. Het thema is: Inschepen!

Ieder is natuurlijk het hele startweekend van harte welkom. Je kunt natuurlijk ook alleen aan bepaalde gedeelten van het programma meedoen.

Vragen?

Heb je vragen over het startweekend: mail dan met Huibert Verdoold ([email protected])